Telia

Digitaliseringen skapar nya sätt att interagera, att shoppa, att uppleva, och i många fall också nya sätt att leva.

På Telia ser vi som vårt uppdrag att koppla samman människor, saker och platser. Vi är glada att kunna stötta nya koncept som vill nyttja digitaliseringens möjligheter.

The Lobby är ett utmärkt exempel på hur vi kan anamma nya sätt att shoppa och nya sätt att nyttja en plats, skapa föränderlig miljö och hitta nya sätt att möta kunder.

Vi lever i en föränderlig värld och måste förändras med den. Vi vill fortsätta vara relevanta för våra kunder och vara en länk till den digitala världen. Telia jobbar just nu med New Genetration Telco. Vårt mål är att integrera allt. Från vardagsrum till styrelserum, från mobiltelefoner till Teslabilar, från produkter i hemmet till affärsprocesser. Genom att koppla oss samman digitalt når vi längre, och inkluderar allt fler.

Vi är stolta partners till The Lobby och vi kommer tillsammans med AMF Fastigheter att prova nya tekniklösningar i The Lobby, allt för att öka upplevelsen och hjälpa retailers att bättre möta sina kunder, när och hur kunderna önskar.

Vi mäter antalet besökare

Just nu mäter vi antalet besökare med hjälp av wifi inne i The Lobby. Mätningen är ett samarbete med Telia och syftar till att kunna planera butiksverksamheten mer effektivt och därmed kunna erbjuda en bättre kundupplevelse. Analys- och insamling av wifi-data görs av Telias analyspartner Need Insights AB.

 

 

<< Tillbaka