Om The Lobby

Den nya arenan för aktivering och shopping.

The Lobby är en ny arena för varumärkesaktivering, belägen mitt i Stockholm City. Arenan är utformad som en butik, anpassad för retailers som vill kombinera eventdriven marknadsföring med digital exponering. Förutom eventyta och digital exponering finns också möjligheter att sälja produkter på plats. Betallösning, personal och inredning ingår.

Läs mer om The Lobby, våra erbjudanden och priser i dokumentlänkarna till höger.

Bakgrund

Bakom initiativet The Lobby står AMF Fastigheter. AMF Fastigheter är ett av Sveriges största fastighetsbolag som bland annat äger fem stora handelsplatser i Stockholm. Gallerian, Mood Stockholm, Fältöversten, Ringen och Västermalmsgallerian.

The Lobby kom till som en testplattform för att möta de utmaningar som handeln står inför. Den växande e-handeln förändrar spelplanen för den fysiska butiken. Hela branschen behöver hitta sätt att förnya sig, tänka nytt och dra nytta av digitaliseringens möjligheter.

I The Lobby har vi kameraövervakning med syfte att förebygga brott och/eller vara till understöd vid utredningar av andra händelser, såsom exempelvis brand. Läs mer om vår kameraövervakningspolicy här.

Partners

The Lobby är AMF Fastigheters sätt att ta nästa steg mot framtidens butiksupplevelser. Här växer digitala och analoga upplevelser för shopping, service och umgänge fram.

AMF Fastigheter och The Lobby har följande partners, Deloitte Digital, Epicenter, Fagerhult, Lexter och Telia. Vill du veta mer om dem finns mer information i länkarna till höger.

 

<< Tillbaka